Sunday, November 8, 2009

kuch kuch hota hai..

ngeh3.. cite ni maybe dah lama.. tp seronok sangat tengok cite ni.. copy dari hard disk kawan.. seronok layan.. ngah3.. coz dah lama x layan citew hindustan gini.. ngeh3..

time cite ni kuar dlu, umur aku brapa pon aku x ingat.. dlu, main tengok jew.. orang sbelah nangis, aku ktawa.. coz x taw menda.. x tahu lagi apa itu cinta.. dan apa itu persahabatan..

tanggapan aku, hidup ni satu perjalanan.. dan stiap perjalanan ada halangan.. dan setiap halangan itu menjadi pengalaman.. setelah byk pengalaman hidup ini, baru aku faham erti cerita ini yang sebenarnya.. seronok cite ni, seronok bukan sebab apa.. seronok sebab aku dapat faham keseluruhan cite ni.. ^_^

apa yang aku dapat dari cerita ni.. " Love is Friedship " .. mcm ne seseorang tu nk fall in love sebelum mereka menjadi kawan?.. kan?.. xkan laa baru2 jmpe jew, terus jatuh cinta, besoknya kawin.. menjadi menjadi kawan dlu.. getting to know each other very well.. and when the time come.. kite sendiri dapat rase perasaan itu dalam hidup..

dalam cite ni, dia ada cakap " we live once, we die once, get married once and love only once ".. cinta pertama itu indah, tp nk cari cinta pertama bukan mudah.. tp some ppl, fall in love berkali kali.. cube tnye dia.. cinta yang mana satu yang dia paling ingat skali.. pasti jawapan dia cinta pertama dia.. camne aku taw?.. aku men agak jew.. ^_^

keseluruhannya.. berkawan laa dlu, sebelum mengucap lafaz cinta.. dalam proses mengenali tu, mungkin ada satu dua sifat dia, yang kite tidak berkenan.. dan disitu laa proses pemilihan plak berjalan.. faham?..

" Love is Friendship " ^_^

2 comments:

Atira Aidil said...

well,btol ko ckp.. hmmm..
:)
kene kenal btol2 baru couple..
take care!

aMeR said...

erk.. betol ea?..
ntah, aku men mrapu jew tu.. wkaaka...